W miniony czwartek, 10 grudnia, odbyła się konferencja XPRIMER 4.1 – odpowiedź na nowe wyzwania, pierwsze wydarzenie, które zorganizowaliśmy w formule online.
Konferencja została poświęcona nowym funkcjonalnościom platformy XPRIMER, przeznaczonej do zarządzania zarówno procesami produkcyjnymi, jak i personelem. Ze względu na taki podział, wystąpienia odbyły się w dwóch blokach tematycznych: HR-owym i produkcyjnym. W pierwszej części prelegenci przybliżyli uczestnikom moduły systemu XPRIMER, które odpowiadają za tworzenie automatycznych grafików i prowadzenie elektronicznej dokumentacji pracowniczej. W drugiej pojawił się temat modułu traceability i zarządzania magazynem oraz wykresu Gantta i raportowania. Pomostem między nimi było wystąpienie dotyczące aplikacji mobilnej, rozszerzającej możliwości korzystania z platformy XPRIMER, oraz funkcjonalności IoT (Internet of Things).
Dziękujemy za aktywny udział w wydarzeniu i zachęcamy do śledzenia naszych działań – mamy nadzieję na kolejne okazje do takich spotkań!