Konferencja XPRIMER 5.3 już za nami.
Podobnie jak wcześniejsze edycje, również tegoroczne wydarzenie odbyło się w formule online i podzielone było na trzy części: poświęconą zmianom w zakresie zarządzania produkcją, personelem oraz zmianom ogólnosystemowym.
W ramach 11 prezentacji omówiliśmy m.in.:
- korzyści dla Klientów wynikające z projektu „Cyfrowy Operator”
- nowości w module WM
- usprawnienia w zakresie zarządzania zleceniami na podstawie BOM Explosion
- kolejne kroki w dwustronnej komunikacji z maszynami
- matrycę kompetencji XPRIMER.CMX
- zmiany w obszarze planowania czasu pracy (również z wykorzystaniem sztucznej inteligencji)
- przewagi konkurencyjne XPRIMER.PAYROLL
- realizację self-rosteringu (samoplanowania czasu pracy w XPRIMER)
- nowości w zakresie ergonomii oraz bezpieczeństwa najnowszej wersji platformy
- możliwości, jakie daje leasing oprogramowania.
Podsumowany został również projekt „Opracowanie innowacyjnego w skali międzynarodowej, adaptacyjnego systemu informatycznego do zarządzania procesami z obszarów produkcji i HR, bazującego na mechanizmach maszynowego uczenia oraz sztucznej inteligencji” współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
W tym roku podczas konferencji przedstawiliśmy także dwa case study: rozmowę z dyrektor ds. personalnych Agata S.A. Dominiką Beblo oraz wywiad z wiceprezesem Retech sp. z o.o. Andrzejem Ziarko.
Nagrania z case study dostępne są tutaj:
Niespodzianką dla uczestników konferencji byli prowadzący: awatar Michała Lach, który rozpoczął wydarzenie oraz dwóch wirtualnych asystentów, również wygenerowanych przez sztuczną inteligencję.
Jeśli chcesz otrzymać link do nagrania wydarzenia, napisz do nas marketing@eqsystem.pl