XPRIMER 5.3 zaprezentowano podczas konferencji online

Konferencja na temat nowości i zmian technologicznych w XPRIMER 5.3

Konferencja XPRIMER 5.3 już za nami.

Podobnie jak wcześniejsze edycje, również tegoroczne wydarzenie odbyło się w formule online i podzielone było na trzy części: poświęconą zmianom w zakresie zarządzania produkcją, personelem oraz zmianom ogólnosystemowym.

W ramach 11 prezentacji omówiliśmy m.in.:

  • korzyści dla Klientów wynikające z projektu „Cyfrowy Operator”
  • nowości w module WM
  • usprawnienia w zakresie zarządzania zleceniami na podstawie BOM Explosion
  • kolejne kroki w dwustronnej komunikacji z maszynami
  • matrycę kompetencji XPRIMER.CMX
  • zmiany w obszarze planowania czasu pracy (również z wykorzystaniem sztucznej inteligencji)
  • przewagi konkurencyjne XPRIMER.PAYROLL
  • realizację self-rosteringu (samoplanowania czasu pracy w XPRIMER)
  • nowości w zakresie ergonomii oraz bezpieczeństwa najnowszej wersji platformy
  • możliwości, jakie daje leasing oprogramowania.

 

Podsumowany został również projekt „Opracowanie innowacyjnego w skali międzynarodowej, adaptacyjnego systemu informatycznego do zarządzania procesami z obszarów produkcji i HR, bazującego na mechanizmach maszynowego uczenia oraz sztucznej inteligencji” współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

 

W tym roku podczas konferencji przedstawiliśmy także dwa case study: rozmowę z dyrektor ds. personalnych Agata S.A. Dominiką Beblo oraz wywiad z wiceprezesem Retech sp. z o.o. Andrzejem Ziarko.

Nagrania z case study dostępne są tutaj:

 

Niespodzianką dla uczestników konferencji byli prowadzący: awatar Michała Lach, który rozpoczął wydarzenie oraz dwóch wirtualnych asystentów, również wygenerowanych przez sztuczną inteligencję.

 

Jeśli chcesz otrzymać link do nagrania wydarzenia, napisz do nas marketing@eqsystem.pl

Przeczytaj również