Multikino S.A.

Multikino S.A., założone w 1998 roku z siedzibą w Warszawie, jest drugim co do wielkości operatorem multipleksów w Polsce. Firma rozpoczęła swoją działalność jako wspólne przedsięwzięcie pomiędzy ITI Cinema a brytyjską firmą UCI w 1995 roku, przejmując całkowitą kontrolę nad przedsiębiorstwem w 2003 roku.

W 2013 roku Multikino zostało nabyte przez Vue Entertainment, co było ważnym momentem w jego historii. Spółka zatrudnia około 1000 pracowników. Multikino nieustannie rozwija swoją ofertę, dostosowując się do potrzeb i oczekiwań widzów, co potwierdza jego pozycję jako kluczowego gracza na polskim rynku kinowym.

Współpraca firmy Multikino S.A z eq system objęła usprawnienie procesu planowania czasu pracy przy wykorzystaniu XPRIMER.HRM.

Branża:

rozrywka

Obszar biznesowy:

zarządzanie zasobami ludzkimi

Wybrany system:

XPRIMER.HRM

Zatrudnienie:

1 000

Cele wdrożeniowe

Usprawnienie procesów związanych z planowaniem czasu pracy.

Poprawa efektywności operacyjnej.

Integracja danych i optymalizacja alokacji personelu.

Efekty współpracy

Oszczędność czasu kadry kierowniczej.

Precyzyjne planowanie czasu pracy, zapewniające optymalną dostępność pracowników.

Możliwość dostosowania grafików do fluktuacji zapotrzebowania w różnych lokalizacjach.

Jarosław Borzyński

Kierownik ds. Personalnych
Multikino S.A.

Wdrożenie XPRIMER znacznie usprawniło proces planowania czasu pracy. System zwiększył efektywność operacyjną, minimalizując błędy w planowaniu i umożliwiając precyzyjne dopasowanie grafików do fluktuacji zapotrzebowania w różnych lokalizacjach. 

Chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy
eq system i firmy Multikino S.A.?

Pobierz pełne case study.